1

Com fer la inscripció?

La preinscripció es fa via telemàtica a través d'aquest web. En fer-la, veureu un missatge de confirmació en la pantalla i en màxim 24 hores rebreu a la vostra bústia de correu electrònic un recordatori amb les dades de la preinscripció. Una vegada tancades les preinscripcions (16 de setembre) i revisades les llistes, rebreu indicacions de com formalitzar la inscripció i fer el pagament.

2

No m'en surto, pot ajudar-me algú?

Si teniu problemes per fer la preinscripció, us podeu adreçar a Can Puget (Plaça Dalt vila, 1 ), on us hi ajudaran a realitzar-la.

 

3

A quantes activitats em puc apuntar?  

Un podeu apuntar a totes les activitats que voleu realitzar, sempre que no coincideixin els dies i els horaris. Si hi ha dues o més inscripcions en el mateix dia/horari, es considera vàlida l'última inscripció realitzada, i les anteriors s'anul·len.

Si esteu indecisos, us demanem si us plau que no us apunteu a varies activitats "per si de cas", ja que en funció de les preinscripcions es formen els grups. Si no us presenteu en una activitat, es possible que aquell grup ja no arribi al mínim de participants i que l'activitat no es pugui portar a terme, cosa que afectaria a altres families i infants.

4

Em vull donar de baixa, que s'ha de fer? 

Si us heu inscrit en una activitat i per qualsevol motiu ja no podeu fer-la, heu de contactar el més aviat possible amb l'AMPA/AFA que organitza l'activitat i avisar que us voleu donar de baixa, perquè la plaça quedi disponible i per poder tenir actualitzat el nombre de participants. Si no aviseu, ens podem trobar a l'inici de l'activitat que no podem portar-la a terme per no arribar al mínim d'inscrits, cosa que afectaria a altres families i infants.

5

 No vaig rebre el correu electrònic amb les dades de la inscripció, això significa que no estic inscrit? 

Primer s'hauria de revisar la carpeta de correu brossa (spam) per veure si el correu està allí. De totes maneres, en alguns casos que estan fora del nostre control, els correus no arriben al destinatari. Si no l'heu rebut, la vostra inscripció segueix vàlida, si heu vist un missatge de confirmació després de fer-la. Si teniu dubtes, podeu contactar amb l'AMPA/AFA que organitza l'activitat per comprovar que la adreça de correu electrònic que heu introduït és correcta. 

6

 Vaig esborrar per error el correu electrònic amb les dades de la inscripció, o no el trobo, que passa en aquest cas?

No passa res, el correu serveix només com a recordatori i per comprovar que totes les dades son correctes. Si teniu dubtes sobre les dades que vau introduir i no trobeu el correu, podeu contactar amb l'AMPA/AFA que organitza l'activitat per comprovar-ho.